همایش روز رسانههای اجتماعی در سازمان در ایران برگزار می شود
دانشگاه یا موسسه برگزار کننده : |
دبیرخانه همایش روز رسانههای اجتماعی
|
تاریخ برگزاری : |
9تیر1392
|
مکان برگزاری : |
تهران
|
عنوان انگلیسی کنفرانس : |
social media day
|
حوزه تخصصی : |
ارتباطات
|
وب سایت کنفرانس : |
|
ایمیل مسئول کنفرانس : |
|
آخرین مهلت ارسال چکیده : |
2 تیر 1392
|
آخرین مهلت ارسال متن کامل : |
2 تیر 1392
|
محورهای کنفرانس : |
کارکردهای رسانههای اجتماعی برای سازمانها طراحی، توسعه و کاربرد رسانههای اجتماعی سازمانی فرهنگ سازمانی، آموزش و رسانههای اجتماعی تبلیغات و بازاریابی با رسانههای اجتماعی برای رونق کسبوکارها بررسی علل و موانع بکارگیری رسانههای اجتماعی در سازمانهای ایرانی استراتژی و سیاست سازمانها در ایجاد و یا مواجهه با رسانههای اجتماعی روشهای ترویج رسانههای اجتماعی سازمانی در دستگاههای همراه تجارب عملیاتی و پیشینه عملی سازمانهای ایرانی و خارجی راههای بررسی اثربخشی و تحلیل بازخورد سازمانها در رسانههای اجتماعی
|
تاریخ شمسی مهلت نهایی چکیده : |
1392/04/02
|
تاریخ شمسی برگزاری کنفرانس : |
1392/04/09
|