دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می گردد
دانشگاه یا موسسه برگزار کننده : |
موسسه کارگزار
|
تاریخ برگزاری : |
6 و 7 آبان 1392
|
مکان برگزاری : |
تهران - سالن همایشهای صدا و سیما
|
عنوان انگلیسی کنفرانس : |
The 10th International Conference on PR in Iran Integrated Public Relations
|
حوزه تخصصی : |
ارتباطات
|
وب سایت کنفرانس : |
|
ایمیل مسئول کنفرانس : |
kargozar80@yahoo.com
|
آخرین مهلت ارسال چکیده : |
1392/05/20 متن کامل
|
آخرین مهلت ارسال متن کامل : |
1392/05/20
|
محورهای کنفرانس : |
1. روابط عمومی یکپارچه و مفاهیم - تعریف روابط عمومی یکپارچه (IPR) - اهمیت روابط عمومی یکپارچه - فرآیند روابط عمومی یکپارچه - مولفه ها و عناصر موثر در روابط عمومی یکپارچه - چگونگی سازماندهی و مدیریت روابط عمومی یکپارچه - استانداردسازی عملکردی روابط عمومی یکپارچه - محاسن و مزایای روابط عمومی یکپارچه - آسیب شناسی روابط عمومی یکپارچه 2. روابط عمومی یکپارچه و سیاستگذاری - سیاستگذاری، مدل سازی و راهبردهای روابط عمومی یکپارچه - نقش دانشگاه ها، تشکل ها و موسسات روابط عمومی در توسعه روابط عمومی یکپارچه - نقش مدیران اجرایی و مدیران روابط عمومی در توسعه روابط عمومی یکپارچه - نقش آموزش در توسعه روابط عمومی یکپارچه - نقش پژوهش و تحقیق در برنامه ریزی روابط عمومی یکپارچه 3. روابط عمومی یکپارچه و برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه - برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه - سیاستگذاری و برون سپاری - طراحی مدل های موثر و اثرگذار - رویکرد ترکیبی به تدابیر، تمهیدات و ابزارهای ارتباطی - آمیخته ترفیع و اهمیت روابط عمومی یکپارچه - مدیریت ارتباطات یکپارچه و توسعه روش های منسجم 4. روابط عمومی یکپارچه و تکنولوژی - همکاری سیار در دنیای مجازی - برنامه های کاربردی - موارد کاربرد در دنیای مجازی - تکنولوژی ارتباطات یکپارچه - پیام رسانی یکپارچه 5. روابط عمومی یکپارچه، طراحی کمپین و ارزیابی - مدیریت اجرای نظام روابط عمومی یکپارچه - طراحی کمپین های روابط عمومی - ارزیابی کارایی کمپین های روابط عمومی و برنامه های ارتباطی - ارزیابی کیفیت و کمیت مشاوره - ارزیابی کیفیت و کمیت آموزش
|
تاریخ شمسی مهلت نهایی چکیده : |
1392/05/20
|
تاریخ شمسی برگزاری کنفرانس : |
1392/08/06
|