کتاب تبلیغ در عرصه بین المل؛ فرصت ها و چالش ها از سوی نشر ادیان و به قلم رسول خضرلو منتشر شد.
کتاب "تبلیغ در عرصه بین المل؛ فرصت ها و چالش ها" از سوی نشر ادیان و به قلم رسول خضرلو منتشر شد.
بر اساس این گزارش، «مبانی بین المللی بودن دین اسلام»، «ظرفیت های
درونی دین اسلام و جغرافیای معرفتی آن (ظرفیت های جهان شمول دین اسلام)»،
«ظرفیت های برون دینی اسلام»، «قوت ها و ظرفیت های تشیع در ترویج مکتب اهل
بیت(ع)»، «آسیب ها و ضعف های تبلیغ تشیع و مبلغان و مراکز تبلیغی»، «آسیب
ها و ضعف ها»، «تهدیدات سخت افزاری اسلام ناب و تشیع در عرصه بین الملل»،
«فرصت ها» و «نتیجه گیری (راهبرد)» از جمله بخش ها و فصل های این کتاب است.
علاقمندان جهت تهیه این کتاب می توانند به آدرس قم، پردیسان، روبروی
مسجد امام صادق(ع)، دانشگاه ادیان و مذاهب مراجعه نموده و یا از فروشگاه
اینترنتی به آدرس www.adyanbook.ir تهیه نمایند.